Unholy Crap! Preseason Rags @ Canucks - Sept 26 @ 7:00 SNET

This forum is to discuss game day happenings. New threads will be posted for each game.

Moderator: Referees

Unholy Crap! Preseason Rags @ Canucks - Sept 26 @ 7:00 SNET

Postby Strangelove » Thu Sep 26, 2013 6:28 pm

Dank - Hank - Burr
Higgins - Kesler - Hansen
Shinkaruk - Santorelli - Booth
Sestito - Horvat - Richardson

Edler - Bieksa
Hamhuis - Tanev
Corrado - Weber

Loooooooooo



VS


Pouilot - Brassard - Nash
Pyatt - Richards - Zuccarello
Powe - D. Moore - Fast
Miller - Boyle - Dorsett

McDonagh - Girardi
Staal - Del Zotto
J. Moore - Stralman

Lundqvist


Image
Image
Last edited by Strangelove on Thu Sep 26, 2013 7:10 pm, edited 3 times in total.

Strangelove: The Peoples Poster
User avatar
Strangelove
CC Hall of Fan Member
 
Posts: 5909
Joined: Sat Dec 18, 2004 1:13 pm

Re: Unholy Crap! Preseason Rags @ Canucks - Sept 26 @ 7:00 S

Postby RoyalDude » Thu Sep 26, 2013 6:30 pm

Oh no, the windswept-flowing, lions mane, Fabio/Ron Duguay hair style of the NHL is back in the line-up with god on his side and a rifle on his back. LOL
"I just want to say one word to you. Just one word. Are you listening? - Plastics." - The Graduate
User avatar
RoyalDude
CC Hall of Fan Member
 
Posts: 3835
Joined: Mon Aug 09, 2004 6:36 pm
Location: Vancouver

Re: Unholy Crap! Preseason Rags @ Canucks - Sept 26 @ 7:00 S

Postby Strangelove » Thu Sep 26, 2013 6:47 pm

Boothie with the hattie...

Strangelove: The Peoples Poster
User avatar
Strangelove
CC Hall of Fan Member
 
Posts: 5909
Joined: Sat Dec 18, 2004 1:13 pm

Re: Unholy Crap! Preseason Rags @ Canucks - Sept 26 @ 7:00 S

Postby Island Nucklehead » Thu Sep 26, 2013 7:49 pm

Nice start for the Canucks, up 2-0. Seems the Sedins-Kesler PP will continue.

Still looking like Luongo will have to have a big year, or at least a good start to it. New System and all that...
User avatar
Island Nucklehead
CC Hall of Fan Member
 
Posts: 3535
Joined: Wed Sep 07, 2005 2:27 pm

Re: Unholy Crap! Preseason Rags @ Canucks - Sept 26 @ 7:00 S

Postby Meds » Thu Sep 26, 2013 8:19 pm

Luongo playing like he wants to send a message to the other teams coach.....

Rangers looking a lot like the Canucks did last year.
User avatar
Meds
CC Hall of Fan Member
 
Posts: 2774
Joined: Mon Jul 11, 2011 8:50 pm

Re: Unholy Crap! Preseason Rags @ Canucks - Sept 26 @ 7:00 S

Postby Jovocop » Thu Sep 26, 2013 9:29 pm

Bieksa has a great game. The defense looks so much better with Alberts.

Booth is skating really well and does not look rusty at all.
Last edited by Jovocop on Thu Sep 26, 2013 9:35 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Jovocop
CC Hall of Fan Member
 
Posts: 1569
Joined: Sat Jul 09, 2011 10:18 pm

Re: Unholy Crap! Preseason Rags @ Canucks - Sept 26 @ 7:00 S

Postby Uncle dans leg » Thu Sep 26, 2013 9:30 pm

Jovocop wrote:Bieksa has a great game. The defense looks so much better with Alberts.

:wow:
Listen, don't mention the war. I mentioned it once, but I think I got away with it all right.
User avatar
Uncle dans leg
CC Hall of Fan Member
 
Posts: 1827
Joined: Sat Jul 09, 2011 10:19 pm
Location: Lethbridge AB

Re: Unholy Crap! Preseason Rags @ Canucks - Sept 26 @ 7:00 S

Postby Meds » Thu Sep 26, 2013 9:33 pm

Jovocop wrote:Bieksa has a great game. The defense looks so much better with Alberts.


Huh.....
User avatar
Meds
CC Hall of Fan Member
 
Posts: 2774
Joined: Mon Jul 11, 2011 8:50 pm

Re: Unholy Crap! Preseason Rags @ Canucks - Sept 26 @ 7:00 S

Postby Lancer » Thu Sep 26, 2013 10:11 pm

Meds wrote:
Jovocop wrote:Bieksa has a great game. The defense looks so much better with Alberts.


Huh.....


I'm praying that he's using sarcasm there. :eh:
Love the Sport. Love the Team.

Hate the League.
User avatar
Lancer
CC Hall of Fan Member
 
Posts: 1267
Joined: Fri Oct 08, 2004 10:41 am
Location: Arnprior, Ontario

Re: Unholy Crap! Preseason Rags @ Canucks - Sept 26 @ 7:00 S

Postby Strangelove » Thu Sep 26, 2013 10:23 pm

Think he meant to say "without".

Yeah not sure what Alberts did in the summer for training.

I thought he was a very solid #7 last season but he's been just horrible this preseason.

Gotta say that all the youngsters with the exception of Jensen have been better than I expected.

Nice to see Kesler and Booth looking healthy.

Nice fight by Bieksa.

And oh yeah, Looooooooooooooooo......

Have y'all noticed that the GDTs after losses are getting way more hits than those after wins? :look:

Yup, Doom & Gloom rule the Canuck day.

But I get the feeling things are about to change! :thumbs:

Strangelove: The Peoples Poster
User avatar
Strangelove
CC Hall of Fan Member
 
Posts: 5909
Joined: Sat Dec 18, 2004 1:13 pm

Re: Unholy Crap! Preseason Rags @ Canucks - Sept 26 @ 7:00 S

Postby SKYO » Thu Sep 26, 2013 10:29 pm

Alberts brings the toughness and experience, so much so I bet Corrado gets sent down to juniors. 8-)
User avatar
SKYO
CC Hall of Fan Member
 
Posts: 2598
Joined: Sat Jul 09, 2011 10:34 pm

Re: Unholy Crap! Preseason Rags @ Canucks - Sept 26 @ 7:00 S

Postby Strangelove » Thu Sep 26, 2013 10:50 pm

SKYO wrote:Alberts brings the toughness and experience, so much so I bet Corrado gets sent down to juniors. 8-)


The only way Corrado doesn't make this team is if he's caught in a numbers game.

As in Gillis is afraid of losing Alerts/Weber on waivers.

This is assuming Torts has his way and goes with 7 dee.

But then if Torts has his way I think he convinces Gillis keeping Frankie is worth risk losing Alerts/Weber.

Corrado is definitely the best of the three right now.

BTW Corrado would get sent to the AHL, not juniors.

So yeah, as the preferred injury-replacement-player he'd become a frequent flyer fo sho bro. :rockin:

Strangelove: The Peoples Poster
User avatar
Strangelove
CC Hall of Fan Member
 
Posts: 5909
Joined: Sat Dec 18, 2004 1:13 pm

Re: Unholy Crap! Preseason Rags @ Canucks - Sept 26 @ 7:00 S

Postby SKYO » Thu Sep 26, 2013 10:56 pm

Strangelove wrote:
SKYO wrote:Alberts brings the toughness and experience, so much so I bet Corrado gets sent down to juniors. 8-)


The only way Corrado doesn't make this team is if he's caught in a numbers game.

As in Gillis is afraid of losing Alerts/Weber on waivers.

This is assuming Torts has his way and goes with 7 dee.

But then if Torts has his way I think he convinces Gillis keeping Frankie is worth risk losing Alerts/Weber.

Corrado is definitely the best of the three right now.

BTW Corrado would get sent to the AHL, not juniors.

So yeah, as the preferred injury-replacement-player he'd become a frequent flyer fo sho bro. :rockin:



Yup you right about the AHL, as Corrado just got sent there. :D
But yeah he'll definitely see some NHL games this upcoming season! :thumbs:

And ya gotta think Shinkaruk will see at least 5 NHL games!

Vancouver, B.C. – Vancouver Canucks President and General Manager Michael D. Gillis announced today that the Canucks have reduced their pre-season roster by two players.

The following player has been assigned to the Utica Comets of the AHL:

Frank Corrado Defence

Zach Hamill Centre

The following player has been assigned to their junior club:

Brendan Gaunce Centre
User avatar
SKYO
CC Hall of Fan Member
 
Posts: 2598
Joined: Sat Jul 09, 2011 10:34 pm

Re: Unholy Crap! Preseason Rags @ Canucks - Sept 26 @ 7:00 S

Postby Strangelove » Thu Sep 26, 2013 11:03 pm

SKYO wrote:Yup you right about the AHL, as Corrado just got sent there. :D


Yikes, that's just not fair.

Now I'm definitely thinking Gillis is thinking about bringing in another Dman.

Strangelove: The Peoples Poster
User avatar
Strangelove
CC Hall of Fan Member
 
Posts: 5909
Joined: Sat Dec 18, 2004 1:13 pm

Re: Unholy Crap! Preseason Rags @ Canucks - Sept 26 @ 7:00 S

Postby Strangelove » Thu Sep 26, 2013 11:06 pm

SKYO wrote:And ya gotta think Shinkaruk will see at least 5 NHL games!


Yup and what about Horvat?

Would they really rather have him play on the 4th line?

Strangelove: The Peoples Poster
User avatar
Strangelove
CC Hall of Fan Member
 
Posts: 5909
Joined: Sat Dec 18, 2004 1:13 pm

Next

Return to Game Day Forum

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest