Round 1 Discussion (non Canucks)

Welcome to the main forum of our site. Anything and everything to do with the Vancouver Canucks is dicussed and debated here.

Moderator: Referees

Re: Round 1 Discussion (non Canucks)

Postby Aaronp18 » Wed May 08, 2013 12:12 am

Cornuck wrote:The 8th seed Islanders scored as many goals tonight as we have in our playoffs so far.... :shock:


So far from that series I take that there is definitely another team looking for a starting goaltender next year.

Fleury has been abysmal.
User avatar
Aaronp18
CC Hall of Fan Member
 
Posts: 1744
Joined: Thu Jul 07, 2011 10:36 pm

Re: Round 1 Discussion (non Canucks)

Postby Meds » Wed May 08, 2013 12:22 am

Aaronp18 wrote:
Cornuck wrote:The 8th seed Islanders scored as many goals tonight as we have in our playoffs so far.... :shock:


So far from that series I take that there is definitely another team looking for a starting goaltender next year.

Fleury has been abysmal.


I was thinking the exact same thing on a couple of those goals tonight.....especially the 6th one.

He's locked up in Pittsburgh at $5M for another 2 years after this one. What do they do there? Do they make a trade and buy him out? I really can't see any team taking him at $5M. Even when the Penguins won the Cup in 2009 he wasn't great. The last 2 years he's been absolute shit. Even his regular season numbers have reflected more the team in front of him than his own actual ability.

What really surprises me is that they weren't interested in Luongo this year. If they had given us Vokoun in return they would have had the cap space and then been able to deal with the Fleury implosion during the off-season. All they are missing is elite goaltending right now and they would be a completely stacked team from top to bottom. Right now they are paying dearly for having Fleury in net.
User avatar
Meds
CC Legend
 
Posts: 3173
Joined: Mon Jul 11, 2011 8:50 pm

Re: Round 1 Discussion (non Canucks)

Postby Arachnid » Wed May 08, 2013 6:21 pm

I'm over it already and I can't bare to look at the posts from the armchair GMs that never played the game...

Lots of great hockey left...Blues & Kings, Rangers/Caps (laughs n' bears *runs away*)

Fuck the Canucks until the Cup is won! 8-)
Last edited by Arachnid on Wed May 08, 2013 6:32 pm, edited 1 time in total.
Socks are dead puppets :(
Arachnid
CC Legend
 
Posts: 4907
Joined: Mon Sep 01, 2008 12:56 pm
Location: Old Berlin

Re: Round 1 Discussion (non Canucks)

Postby tantalum » Wed May 08, 2013 6:28 pm

Aaronp18 wrote:
Cornuck wrote:The 8th seed Islanders scored as many goals tonight as we have in our playoffs so far.... :shock:


So far from that series I take that there is definitely another team looking for a starting goaltender next year.

Fleury has been abysmal.


No question. You don't have a coach be so vocal on why they are going with the backup if they weren't essentially done with the guy. Well at least Bylsma is done with him I think. They need a big game from a goaltender and they have point blank said that goaltender is not going to be Fleury but Vokoun.

And they aren't going to go with Vokoun as a starter next year.
User avatar
tantalum
CC Hall of Fan Member
 
Posts: 1911
Joined: Mon Aug 09, 2004 3:41 am
Location: Carl Junction, MO

Re: Round 1 Discussion (non Canucks)

Postby darren » Wed May 08, 2013 6:29 pm

I know we're all upset about the Canucks being swept, so I thought I'd let you all know that there's one hell of a good hockey game on CBC right now!

:rofl:

Toronto's a big city....plenty of room on the Leafs bandwagon, folks!

(BTW, Ryan O'Byrne kinda sucks, so we didn't miss much by not trading for him.)
User avatar
darren
CC Veteran
 
Posts: 168
Joined: Thu Sep 29, 2011 10:45 am

Re: Round 1 Discussion (non Canucks)

Postby darren » Wed May 08, 2013 6:44 pm

tantalum wrote:
And they aren't going to go with Vokoun as a starter next year.


Yep. You'll recall that Gillis and co took in a Philly/Pittsburgh game, and the idea that Gillis was scouting Philly had the net abuzz. Maybe he wasn't scouting Philly?
(although if the rumours of Gillis offering Lou to Toronto for a 2nd are true, the potential offer from Pittsburgh can't have been that good).
User avatar
darren
CC Veteran
 
Posts: 168
Joined: Thu Sep 29, 2011 10:45 am

Re: Round 1 Discussion (non Canucks)

Postby ukcanuck » Wed May 08, 2013 7:04 pm

darren wrote:I know we're all upset about the Canucks being swept, so I thought I'd let you all know that there's one hell of a good hockey game on CBC right now!

:rofl:

Toronto's a big city....plenty of room on the Leafs bandwagon, folks!

(BTW, Ryan O'Byrne kinda sucks, so we didn't miss much by not trading for him.)

Aren't you busy shitting in your hat?

You shouldn't pull your pud in public its rude..
User avatar
ukcanuck
CC Hall of Fan Member
 
Posts: 2336
Joined: Sat Jul 30, 2011 3:04 am

Re: Round 1 Discussion (non Canucks)

Postby Topper » Wed May 08, 2013 9:40 pm

Over the Internet, you can pretend to be anyone or anything.

I'm amazed that so many people choose to be complete twats.
User avatar
Topper
CC Legend
 
Posts: 4661
Joined: Wed Sep 15, 2004 8:11 pm
Location: Earth, most days.

Re: Round 1 Discussion (non Canucks)

Postby rats19 » Wed May 08, 2013 9:57 pm

darren wrote:I know we're all upset about the Canucks being swept, so I thought I'd let you all know that there's one hell of a good hockey game on CBC right now!

:rofl:

Toronto's a big city....plenty of room on the Leafs bandwagon, folks!

(BTW, Ryan O'Byrne kinda sucks, so we didn't miss much by not trading for him.)

Surely you jest darren..
Can I be frank?
Roger that.....
We fucking hate toronto... :crazy:
You are who you hang with.....
User avatar
rats19
Moderator & MVP
Moderator & MVP
 
Posts: 4578
Joined: Wed Jun 22, 2011 7:21 am
Location: over there.....

Re: Round 1 Discussion (non Canucks)

Postby the Dogsalmon » Wed May 08, 2013 10:25 pm

darren wrote:I know we're all upset about the Canucks being swept, so I thought I'd let you all know that there's one hell of a good hockey game on CBC right now!

:rofl:

Toronto's a big city....plenty of room on the Leafs bandwagon, folks!

(BTW, Ryan O'Byrne kinda sucks, so we didn't miss much by not trading for him.)



might have thought about it...but not after you fuckers from the "centre of the urinal" dissed us during our Cup run...fuck you we hate toronto...
User avatar
the Dogsalmon
CC 1st Team All-Star
 
Posts: 665
Joined: Sat Jul 16, 2011 9:12 am
Location: in the ainus

Re: Round 1 Discussion (non Canucks)

Postby SKYO » Thu May 09, 2013 7:53 am

Carey Price out for the playoffs with lower body groin injury.

Looks like the Sens will advance imo now.
User avatar
SKYO
CC Legend
 
Posts: 3252
Joined: Sat Jul 09, 2011 10:34 pm

Re: Round 1 Discussion (non Canucks)

Postby Eddy Punch Clock » Thu May 09, 2013 8:12 am

SKYO wrote:Carey Price out for the playoffs with lower body groin injury.

Looks like the Sens will advance imo now.


Close call for Price.

Those upper body groin injuries can be career ending.
2011..... the one that got away.
User avatar
Eddy Punch Clock
CC 1st Team All-Star
 
Posts: 952
Joined: Sun Jul 17, 2011 8:35 am
Location: The Wack

Re: Round 1 Discussion (non Canucks)

Postby SKYO » Thu May 09, 2013 8:13 am

Eddy Punch Clock wrote:
Close call for Price.

Those upper body groin injuries can be career ending.

Probably Chara had one of those
User avatar
SKYO
CC Legend
 
Posts: 3252
Joined: Sat Jul 09, 2011 10:34 pm

Re: Round 1 Discussion (non Canucks)

Postby Eddy Punch Clock » Thu May 09, 2013 9:03 am

Image

Someone did a great job of doctoring this up. "Controller disconnected" just as AO enters the screen. :lol:

What a pathetic effort on Ovechkins part.
2011..... the one that got away.
User avatar
Eddy Punch Clock
CC 1st Team All-Star
 
Posts: 952
Joined: Sun Jul 17, 2011 8:35 am
Location: The Wack

Re: Round 1 Discussion (non Canucks)

Postby Cornuck » Thu May 09, 2013 11:27 am

Eddy Punch Clock wrote:
What a pathetic effort on Ovechkins part.


Wow - that's sad. At least circle back for the breakout pass. :lol:
Over 40 years of pain - I just want one day of glory.
User avatar
Cornuck
Moderator & MVP
Moderator & MVP
 
Posts: 4808
Joined: Mon Aug 09, 2004 11:39 am
Location: Chester, NE

PreviousNext

Return to Canucks Corner Chat

Who is online

Users browsing this forum: BladesofSteel, ClamRussel, Cookie La Rue, Google [Bot], Meds and 5 guests