From Bountiful to Ponoka

Welcome to the main forum of our site. Anything and everything to do with the Vancouver Canucks is dicussed and debated here.

Moderator: Referees

Re: From Bountiful to Ponoka

Postby Farhan Lalji » Thu Jul 14, 2011 9:13 pm

BCReefer wrote:
Farhan Lalji wrote:
BCExpat wrote:
Calpuck never ceases to amaze me. Never seen so many people have such a strong contempt towards one specific team....out of jealousy. :?


I will just add that Calpuke is a place where men are men and the sheep are scared. I don't go to a lot of sites and I used to visit CalPuck when it was run properly, then Bingo decided volume was better than quality and the place went down hill from there. How they allow the poster post crap like they do is beyond me.

They actually have the audacity to think they are good posters when they put down others especially anything Vancouver.

I would like them to finish #9 and #10 for the next few years while Iginla and Krisspy Cream get older and then retire without being traded. Well actually I like Iginla so maybe trade him for prospects so Iginla can at least have chance to win the cup.


Hey Reefer,

Welcome to the boards man. I look forward to seeing you and Potatoe duke it out again during the season. :D (if he ever registers). I still lurk on Calpuck atleast once per month since the comments on there do intrigue me. I just find it hilarious that the mass majority of their posters hate the Canucks more than they love their own team. I wish that I wasn't even exaagerating.

I also thought about the idea of getting Iginla here. The Flames are obviously our rivals, but interdivisional trades have happened before.....if there is a strong benefit to both teams. Calgary and Colorodo have made trades in the past, while Edmonton acquired Roloson from Minnesota back in 06' before making their improbable cup run.

Iggy would definitely look good playing with Kesler....or even the twins.
Farhan Lalji
 

Re: From Bountiful to Ponoka

Postby BCExpat » Thu Jul 14, 2011 9:54 pm

Farhan Lalji wrote:

Iggy would definitely look good playing with Kesler....or even the twins.



Iggy in a Canucks jersey - wow. If that ever happened, I'd feel like Charlton Heston did when he first encountered the Apes.

I don't mind interdivisional trades, as long as they make sense for my team. I don't think this one will happen. Did you say you guys were interested in Stajan? :mrgreen: How many more years is he signed for?? :crazy: :devil: It's going to be years before this team has reversed all the damage Sutter has done - and that's assuming that Feaster doesn't do more damage :evil:
Feaster Famine
User avatar
BCExpat
CC 2nd Team All-Star
 
Posts: 241
Joined: Sun Jul 10, 2011 6:18 pm

Re: From Bountiful to Ponoka

Postby Rokker » Fri Jul 15, 2011 1:01 am

Whatever success this team or may not have is going to depend on Brent Sutter convincing Iginla to get off his lazy ass and show up for more than half a season.
User avatar
Rokker
AHL Prospect
 
Posts: 9
Joined: Sun Jul 10, 2011 9:15 pm

Re: From Bountiful to Ponoka

Postby Rudypoo » Fri Jul 15, 2011 4:50 am

I don't wish bad on Peter Loubardias, but I will NOT miss him.

http://www.theprovince.com/sports/hocke ... story.html

What a homer, and what an awful voice for play-by-play.
User avatar
Rudypoo
CC Veteran
 
Posts: 77
Joined: Sat Jul 09, 2011 10:50 pm

Re: From Bountiful to Ponoka

Postby BCExpat » Fri Jul 15, 2011 3:28 pm

I feel sorry for Peter - yeah, I could see how his voice could become annoying (It didn't really bother me). Anyway, good luck to him in the furture.

Looks like the Flames have re-signed BMo - $1.25 million for one year. Not bad. No word on whether he got a NMC :lol:
Feaster Famine
User avatar
BCExpat
CC 2nd Team All-Star
 
Posts: 241
Joined: Sun Jul 10, 2011 6:18 pm

Re: From Bountiful to Ponoka

Postby Rudypoo » Fri Jul 15, 2011 4:01 pm

BCExpat wrote:I feel sorry for Peter - yeah, I could see how his voice could become annoying (It didn't really bother me). Anyway, good luck to him in the furture.

Looks like the Flames have re-signed BMo - $1.25 million for one year. Not bad. No word on whether he got a NMC :lol:


I wonder what the reason was? We'll probably never know but it seemed a bit out of the blue.

Still hate seeing B-Mo in Flames silks. :P
User avatar
Rudypoo
CC Veteran
 
Posts: 77
Joined: Sat Jul 09, 2011 10:50 pm

Re: From Bountiful to Ponoka

Postby Hockey Widow » Fri Jul 15, 2011 4:26 pm

Flames re-sign B'mo for one year at 1.25. Good for B'mo and a good deal for Calgary. He was playing pretty decent for them before he was hurt.
The only HW the Canucks need
User avatar
Hockey Widow
CC Legend
 
Posts: 3912
Joined: Sun Jul 10, 2011 8:52 pm

Re: From Bountiful to Ponoka

Postby BCExpat » Fri Jul 15, 2011 5:08 pm

Rudypoo wrote:
BCExpat wrote:I feel sorry for Peter - yeah, I could see how his voice could become annoying (It didn't really bother me). Anyway, good luck to him in the furture.

Looks like the Flames have re-signed BMo - $1.25 million for one year. Not bad. No word on whether he got a NMC :lol:


I wonder what the reason was? We'll probably never know but it seemed a bit out of the blue.

Still hate seeing B-Mo in Flames silks. :P


I'm sure he got canned because a lot of people hated his voice, etc. Oh well, I wonder who will replace him.

Re: BMo - yeah, now if the Flames could only get Naslund out of retirement, they would have had the entire WCE line playing for them at one time or another. :D
Feaster Famine
User avatar
BCExpat
CC 2nd Team All-Star
 
Posts: 241
Joined: Sun Jul 10, 2011 6:18 pm

Re: From Bountiful to Ponoka

Postby Rudypoo » Fri Jul 15, 2011 7:27 pm

BCExpat wrote:
Re: BMo - yeah, now if the Flames could only get Naslund out of retirement, they would have had the entire WCE line playing for them at one time or another. :D


*shudder*
Image
User avatar
Rudypoo
CC Veteran
 
Posts: 77
Joined: Sat Jul 09, 2011 10:50 pm

Re: From Bountiful to Ponoka

Postby LotusBlossom » Fri Jul 15, 2011 10:10 pm

Farhan Lalji wrote:[

Hey Reefer,

Welcome to the boards man. I look forward to seeing you and Potatoe duke it out again during the season. :D (if he ever registers).
...

He's (Potatoe) registered from before, from what I remember, but not sure if he will post yet. He sent me a PM a while back, but not sure if his handle is still valid.
Didn't you know?I'm Front Page news! ;)
User avatar
LotusBlossom
Moderator & MVP
Moderator & MVP
 
Posts: 2448
Joined: Mon Sep 01, 2008 12:53 pm
Location: Metro Vancouver

Re: From Bountiful to Ponoka

Postby Madcombinepilot » Fri Jul 15, 2011 11:26 pm

BCExpat wrote:
Rudypoo wrote:
BCExpat wrote:I feel sorry for Peter - yeah, I could see how his voice could become annoying (It didn't really bother me). Anyway, good luck to him in the furture.

Looks like the Flames have re-signed BMo - $1.25 million for one year. Not bad. No word on whether he got a NMC :lol:


I wonder what the reason was? We'll probably never know but it seemed a bit out of the blue.

Still hate seeing B-Mo in Flames silks. :P


I'm sure he got canned because a lot of people hated his voice, etc. Oh well, I wonder who will replace him.

Re: BMo - yeah, now if the Flames could only get Naslund out of retirement, they would have had the entire WCE line playing for them at one time or another. :D



Dont get Farhan started.. :lol:
The 'Chain of Command' is the chain I am going to beat you with untill you understand I am in charge.
User avatar
Madcombinepilot
MVP
MVP
 
Posts: 1954
Joined: Mon Aug 09, 2004 9:54 am
Location: Saskatoon, Sk.

Re: From Bountiful to Ponoka

Postby LotusBlossom » Fri Jul 15, 2011 11:37 pm

Madcombinepilot wrote:
BCExpat wrote:
I'm sure he got canned because a lot of people hated his voice, etc. Oh well, I wonder who will replace him.

Re: BMo - yeah, now if the Flames could only get Naslund out of retirement, they would have had the entire WCE line playing for them at one time or another. :D



Dont get Farhan started.. :lol:


:lol:

I feel a WCE reunion thread coming along...much like a reunion on these boards of ours, MCP. :P
Didn't you know?I'm Front Page news! ;)
User avatar
LotusBlossom
Moderator & MVP
Moderator & MVP
 
Posts: 2448
Joined: Mon Sep 01, 2008 12:53 pm
Location: Metro Vancouver

Re: From Bountiful to Ponoka

Postby Farhan Lalji » Sat Jul 16, 2011 2:32 am

Madcombinepilot wrote:
Dont get Farhan started.. :lol:


I am going to PM you every single day that I'm on here about some WCE related thought and idea that I have.
Farhan Lalji
 

Re: From Bountiful to Ponoka

Postby Blob Mckenzie » Thu Jul 21, 2011 7:02 pm

Look at this bonesmoker.......Seriously anyone who knows mel....7 whatever his shitty handle is you gotta give the cat credit for knowing where he's fromhttp://forum.calgarypuck.com/showpost.php?p=3207526&postcount=2

I invited this pussy several times via pm to take it out in the open .......but alas his true colors showed. I love trolls who can talk junk and back it up. Assholes like mel and crotchbandit suck shit.

Kinda sad that D'arcy protects clowns like this.............and he wonders why his message board is howled at everywhere.
Tell me how my ass tastes.
User avatar
Blob Mckenzie
CC Legend
 
Posts: 3092
Joined: Wed Aug 11, 2004 12:34 pm
Location: Oakalla

Re: From Bountiful to Ponoka

Postby BCReefer » Fri Jul 22, 2011 10:23 pm

Blob Mckenzie wrote:Kinda sad that D'arcy protects clowns like this.............and he wonders why his message board is howled at everywhere.


Because Darcy is as stupid as his posters, what site allows the crap he does and then actually think they have a place where fans from all teams can post. Majority of their main posters are just a bunch of one liners who have no original thought amount the group.
BCReefer
CC Veteran
 
Posts: 80
Joined: Mon Jul 11, 2011 10:12 pm

PreviousNext

Return to Canucks Corner Chat

Who is online

Users browsing this forum: dchrist2, Jovocop, Meds and 4 guests